Lidlin kesätyökampanja tavoitti nuoret sosiaalisessa mediassa

”Onnistuimme kesätyökampanjallamme tavoittamaan juuri olennaiset kohderyhmät ja saimme lopulta lähes 40 000 työhakemusta. Yhteistyö Duunitorin kanssa oli tässä merkittävässä roolissa – saimme jaettua tietoa sekä Lidlin monipuolisista uramahdollisuuksista että kaupan alasta yleisesti. Tänä kesänä pääsimme aitoon vuorovaikutukseen nuorison kanssa sosiaalisen median keinoin ja aiomme jatkossakin olla läsnä kohderyhmillemme luontevissa foorumeissa.”

Jonna Jansson

rekrytointipäällikkö, Lidl

Päivittäistavaraketju Lidl halusi keväällä 2016 tavoittaa nuoret kesätyönhakijat siellä, missä he muutenkin viettävät aikaansa – toisin sanoen sosiaalisessa mediassa. Duunitori oli vahvasti mukana yrityksen kesätyökampanjassa, joka alkoi alkuvuodesta.

Työnhakijoille haluttiin kertoa paitsi avoimista työpaikoista, myös siitä millaista työskentely Lidlillä on ja miksi yritykseen kannattaisi hakea töihin. Duunitorilla julkaistiin tammi-toukokuun aikana kolme artikkelia, jotka käsittelivät Lidlin myyjien ja esimiesten työtä. Myös Lidlin kesätyörekrytointien alkamisesta uutisoitiin Duunitorilla näyttävästi. Artikkelien lisäksi Lidlille toteutettiin brändätty työantajasivu ja kaikki yrityksen avoimet työpaikat julkaistiin automaattisesti myös Duunitorilla. Kampanja näkyi laajasti Duunitorin sosiaalisen median verkostossa ja sai paljon huomiota. Yhteistyö Duunitorin kanssa jatkuu myös syksyllä 2016.

Lukukertaa artikkeleille ja työpaikkailmoituksille

Tavoitettua suomalaista sosiaalisessa mediassa

 

 

Haluaisiko yrityksesi tavoittaa enemmän työnhakijoita sosiaalisessa mediassa? Tarvitsetko apua työnantajamielikuvan kirkastamisessa? Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, autamme mielellämme!

Ota yhteyttä

Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!

Thomas Grönholm

CEO & Founder