Työnantajamielikuva

Kerromme yrityksesi tarinan, rakennamme yrityksesi työnantajamielikuvaa ja tavoitamme potentiaaliset työnhakijat mielikuvakampanjan avulla.

Pyydä esittely »
l

Kerro tarina

Yrityksen ympärille luodaan tarina, joka houkuttelee potentiaalista työnhakijaa tutustumaan yritykseenne ja sen tarjoamiin mahdollisuuksiin.

Kohdenna

Verkostomme ansiosta pystymme kohdentamaan työpaikkailmoitukset ja artikkelit juuri oikealle yleisölle sekä Duunitorilla että sosiaalisessa mediassa.

Tavoita

Laadukas ja houkutteleva sisältö tavoittaa parhaillaan tuhansia työnhakijoita Duunitorin sosiaalisen median verkostossa.

Kampanjan toteutus

Teemme haastatteluja, vierailemme yrityksissä, järjestämme kilpailuja sosiaalisessa mediassa ja kartoitamme toimialojen trendejä. Kaikkea tätä ja paljon muuta on mahdollista toteuttaa Duunitorin mielikuvakampanjalla:

Visuaalinen

Näytä ja kerro. Teemme rekrytointikampanjastasi hyvännäköisen raikkaalla visuaalisella ilmeellä.

Työpäivä

Sukellamme työpaikkanne kulisseihin seuraamalla työntekijän tavallista työpäivää.

Toimiala

Onko yrityksenne toimialanne edelläkävijä? Kerro kampanjan avulla näkökulmanne ajankohtaiseen aiheeseen.

Tapahtumat

Houkuttele yleisöä tapahtumaasi Duunitorin laajan verkoston avulla.

Video

Valot, kamera, käy. Tuotamme videon myös osaksi perinteistä kampanjaa.

Kilpailu

Osallista potentiaalisia työnhakijoita hauskalla kilpailulla sosiaalisessa mediassa.

Asiantuntijat

Kokeneet ammattilaiset löytyvät tarkalla kohdennuksella ja oikealla viestillä.

Opiskelijat

Tavoita potentiaalisimmat opiskelijat jo koulun penkiltä trainee-ohjelmaan tai työharjoitteluun.

Esimerkkejä mielikuvakampanjoista

Elisa

Elisan uramahdollisuudet tutuksi koodareille

Erityisesti operaattoriliiketoiminnastaan tunnettu Elisa toimii laajasti myös useilla ohjelmistoalan sektoreilla ja tarjoaa paljon mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ohjelmistoalan ammattilaisille.

Finnair

#JoinFinnair

Pitkän rekrytointitauon jälkeen Finnairin uuden sukupolven rekrytointiin kaivattiin rohkeampaa lähestymistapaa. Matkustamohenkilökunnan työtä ja koulutusta esiteltiin uudelle sukupolvelle kolmen eri artikkelin ja kilpailun avulla.

Royal Ravintolat

Ravintola-alan suunnannäyttäjä

Kampanjan ansiosta tavoitimme enemmän hakijoita syksyn oppisopimuskoulutukseen ja Royal Ravintoloiden muihin avoimiin työpaikkoihin. Toisena tärkeänä tavoitteena oli tuoda esille Royal Ravintoloiden yrityskulttuuria ja nostaa yrityksen profiilia mielenkiintoisena työnantajana.

Ota yhteyttä

Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!

Thomas Grönholm

CEO & Founder

FAQ

Mitä tarkoitetaan sisältömarkkinoinnilla ja mitä hyötyä siitä voisi olla teidän yrityksellenne? Tähän olemme koonneet usein kysyttyjä kysymyksiä sisältömarkkinoinnin hyödyntämisestä rekrytoinnissa ja työnantajamielikuvan rakentamisessa.

Mitä tarkoitetaan työnantajamielikuvalla?

Työnantajamielikuvalla eli employer brandilla tarkoitetaan yrityksen mainetta työnantajana. Employer brandingilla tarkoitetaan yrityksen tekoja, joilla se viestii työntekijöilleen ja työnhakijoille, miksi yritys on hyvä paikka tehdä töitä.

Työnantajamielikuva koostuu monesta eri osa-alueesta: ilmapiiristä, johdon ja työntekijöiden vuorovaikutuksesta ja luottamuksesta, rekrytoinneista, yrityksen kulttuurista ja niin edelleen. Yrityksen työnantajamielikuvaa ei rakenneta yhdessä yössä.

Mitä hyötyä kampanjasta on?

Kampanja auttaa sinua tavoittamaan enemmän hyviä hakijoita. Kampanjan avulla lisäät yrityksesi tunnettuutta potentiaalisten työnhakijoiden joukossa ja kehität työnantajamielikuvaa. Artikkelien avulla voit kertoa, minkälaista yrityksessäsi on oikeasti olla töissä ja miksi juuri teille kannattaa hakea.

Olipa kyseessä sitten graafisen suunnittelijan tai ravintolatyöntekijän paikka, laajan sosiaalisen median verkostomme avulla pystymme kohdentamaan työpaikkailmoitukset juuri oikealle yleisölle. Me surffaamme sulavasti sosiaalisen median aalloilla, jotta sinun ei tarvitse.

Sosiaaliseen mediaan ei kannata hypätä silmät kiinni. Jotta kampanjasta olisi jotain hyötyä, sille pitää asettaa selkeät mitattavat tavoitteet. Me pidämme sinut ajantasalla kampanjan tilanteesta ja muutamme kohdennusta ja ilmoituksen sisältöä, mikäli se on tarpeellista.

Kauanko kampanja kestää?

Kampanjan ajankohta ja kesto sovitaan yhdessä. Näkyvyys- ja mielikuvakampanja kannattaa rakentaa varsinaisen rekrytointikampanjan ympärille, jotta siitä saadaan kaikki mahdollinen hyöty irti. Kampanja voi kestää esimerkiksi 3-6 viikkoa. Työnantajamielikuvan rakentaminen on pitkäjänteistä työtä ja voi kestää pidempään kuin rekrytointiprosessi.

Miten Duunitori.fi voi auttaa yritystäni?

Se, minkälainen mielikuva työnhakijalla on yrityksestä, vaikuttaa suuresti siihen, aikooko henkilö hakea yritykseen töihin vai ei.

Duunitorin kampanjan avulla pääset näkyville. Sisältömarkkinoinnin keinoin yrityksen ympärille luodaan tarina, joka houkuttelee potentiaalista työnhakijaa tutustumaan yritykseen ja sen tarjoamiin mahdollisuuksiin.

Yhdistämällä kattava ilmoituskampanja ja sisältömarkkinointi Duunitorilla varmistetaan, että yrityksesi todella saa näkyvyyttä potentiaalisten työnhakijoiden joukossa.

Pitääkö minun kirjoittaa yritykseni virkistyspäivistä?

Me Duunitorilla hoidamme kampanjan toteutuksen aina materiaalien kirjoittamisesta työnhakijoiden tavoittamiseen asti. Pidämme myös huolen, että yrityksen tarina on realistinen ja mielenkiintoinen. Hyvä työpaikka ei ole vain virkistyspäiviä ja työsuhde-etuja. Tavoitteenamme on lisätä läpinäkyvyyttä ja auttaa työnhakijoita löytämään heille sopivia työpaikkoja ja työnantajia.

Tarvitsemme uusia osaajia yritykseemme mahdollisimman pian, mikä avuksi?

Hyvä ilmoitus huomataan, mutta jo pienellä nostolla työpaikkailmoitus saa helposti enemmän näkyvyyttä Duunitorilla ja sosiaalisessa mediassa. Jos yritykselläsi ei ole mahdollisuutta isompaan rekrytointi- ja mielikuvakampanjaan, suosittelemme Duunitorin ilmoituskampanjaa.

Mikä on Duunitori?

Duunitori.fi on Suomen suurin työnhakukone ja uudenaikainen rekrytointimedia, joka tavoittaa tulevaisuuden osaajat ja työelämästä kiinnostuneet tehokkaasti eri kanavissa. Me tarjoamme sinulle kokonaisvaltaiset ja uudenlaiset ratkaisut onnistuneeseen rekrytointiin.

Erilainen lähestymistapa rekrytointiin ja työnhakuun on luonut pohjan Suomen suurimmalle työnhakijoiden verkostolle sosiaalisessa mediassa. Aktiivinen mediamme  tavoittaa tänä päivänä tuhansia työnhakijoita, mutta mistä kaikki sai alkunsa?

Lue lisää